HR-assistent

24 uur

Wie zijn wij
Prescan is al jaren marktleider op het gebied van preventief medisch onderzoek in binnen- en buitenland. Wij werken samen met verschillende hooggekwalificeerde artsen en ziekenhuizen in Nederland, Duitsland, en Engeland. Als werkgever zijn we een sociale organisatie waar we met plezier en uit liefde voor het leven samen werken met en voor onze cliënten.

Wat ga je doen
Jij bent onze gestructureerde administratieve kanjer met organisatietalent. Je houdt je bezig met de operationele kant van HR in de breedste zin van het woord en zorgt ervoor dat ons personele beleid op de juiste manier uitgevoerd en beheerd wordt. Je weet goed overzicht te houden over de verschillende processen, signaleert verbeterpunten en draagt oplossingen aan om processen verder te professionaliseren.

Met een flinke dosis inlevingsvermogen beweeg jij je binnen onze dynamische omgeving en ben je toegankelijk voor collega’s. Je persoonlijkheid kenmerkt zich in een flexibele houding, dienstverlenende instelling met lef en heb je een groot verantwoordelijkheidsgevoel. Kortom een toffe functie met een uiteenlopend taken.

Je werkzaamheden bestaan uit o.a.:

  • Verwerken en checken van personeelsmutaties gericht op in- en uitstroom van medewerkers.
  • Het tijdig verwerken van mutaties voor de salarisadministratie.
  • Contractadministratie (opstellen van contracten, addenda en overige brieven) en beheer van de personele dossiers.
  • Aanspreekpunt voor collega’s die vragen hebben over bijvoorbeeld ons (sociaal) personeelsbeleid inclusief personeelshandboek, personeelsinformatiesysteem,  verlof etc.
  • Coördineren van het werving- en selectieproces.
  • Ondersteunen van de HR-adviseur bij alle voorkomende werkzaamheden, zoals het inplannen medewerkers bij bedrijfsarts, het opstellen van onboarding-programma’s, maar ook maken van overzichten en deelrapportages, urenverantwoording en het bijdragen aan optimalisering van HR binnen Prescan.

En heb jij:

  • Afgeronde relevante MBO opleiding in de richting van personeelsadministratie of aantoonbare werkervaring in een soortgelijke functie.
  • Uitstekende beheersing van MS-office
  • De skills om zaken goed te stroomlijnen en te organiseren.
  • Uitstekende communicatieve en schriftelijke vaardigheden.
  • Oog voor de mens maar vergeet afgesproken richtlijnen niet.  
  • Aanpakken en initiatief nemen ook in je DNA zitten.
  • Zin om vanuit Hengelo HR te komen versterken voor 24 uur per week.

 Wat bieden wij:

  • Een  veelzijdige en uitdagende functie in een snel groeiende organisatie.
  • Bruto maandsalaris tussen € 2.300,- en € 2.750,- o.b.v. 40 uur, afgestemd op jouw carrièreniveau.
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden zoals vakantiegeld, pensioenregeling en natuurlijk leuke uitjes met je collega’s.

Enthousiast?
Dan zijn wij ook razend benieuwd naar wie jij bent. Geef ons tenminste één goede reden waarom wij jou niet mogen missen. Stuur die aangevuld met je CV t.a.v. Danielle ten Bokum naar hrm@prescan.nl.