Bij ons staan onze cliënten voorop. Voor, tijdens, maar ook na het onderzoek. Wij horen dan ook graag hoe je de onderzoeksdag en het contact met Prescan hebt ervaren. Voor ons telt niet alleen het onderzoek zelf, maar ook de beleving er omheen. Een compliment, tip of klacht. Elke vorm van feedback is waardevol voor ons en kunnen wij gebruiken om onze dienstverlening continu te verbeteren.
Ondanks alle inspanningen van onze medewerkers en artsen kan het voorkomen dat je niet tevreden bent over de gang van zaken. Dit kan betrekking hebben op onze medische dienstverlening, de aanwezige voorzieningen, onze organisatie en werkwijze of het contact met de medewerkers van Prescan. Wij zijn hier graag van op de hoogte, zodat we je klacht kunnen bespreken en indien nodig een oplossing kunnen bieden. Een klacht kun je in eerste instantie melden via onderstaand formulier.
Onderstaand schema laat overzichtelijk zien hoe onze klachtafhandeling werkt. U kunt dit schema ook downloaden in PDF formaat.
Indien het bespreken van je klacht naar je mening geen of onvoldoende resultaat oplevert, kun je een klacht indienen door onderstaande formulier in te vullen. De klachtenfunctionaris neemt je klacht in behandeling en zal binnen 10 werkdagen ontvangstbevestiging sturen en neemt je klacht in behandeling door een onafhankelijk onderzoek te starten. Zij zal proberen je klacht op korte termijn, uiterlijk binnen 6 weken na indienen klacht, en naar tevredenheid op te lossen volgens de richtlijnen van de Wkkgz. Deze kan je ook adviseren over het indienen en formuleren van een klacht. Uiteraard is deze service kosteloos.
Mochten wij de klacht uiteindelijk niet naar tevredenheid kunnen oplossen, kun je een klacht indienen bij De Geschillencommissie Zorg. Voor meer informatie kun je contact opnemen met de klachtenfunctionaris. Meer informatie vind je in ons klachtenreglement.
Schrijf u in voor onze nieuwsbrief en ontvang het laatste nieuws, aanbiedingen en meer.