Feedbackprocedure

Feedback of klacht

We willen graag onze dienstverlening blijven verbeteren.

Home Feedback of klacht

We vinden het belangrijk dat je tevreden bent over onze dienstverlening.

Bij ons staan onze cliënten voorop. Voor, tijdens, maar ook na het onderzoek. Wij horen dan ook graag hoe je de onderzoeksdag en het contact met Prescan hebt ervaren. Voor ons telt niet alleen het onderzoek zelf, maar ook de beleving er omheen. Een compliment, tip of klacht. Elke vorm van feedback is waardevol voor ons en kunnen wij gebruiken om onze dienstverlening continu te verbeteren.

 
‘Het is telkens weer een warm bad waar je terecht komt in een sfeervolle omgeving. Goed eten en drinken en uiterst deskundig, lieve en behulpzame medewerkers. Het is mijn vijfde keer en ik zal het zeker blijven herhalen.’ Gerda Cliënt Prescan
 
‘Ik heb eerder een negatieve beoordeling achter gelaten, maar dit is keurig opgelost. Ben erg tevreden met de aangeboden oplossing!’ Anoniem Cliënt Prescan
 

Indien het bespreken van je klacht naar je mening geen of onvoldoende resultaat oplevert, kun je een klacht indienen door te mailen naar klachten@prescan.nl. De klachtenfunctionaris neemt je klacht in behandeling en zal binnen 10 werkdagen ontvangstbevestiging sturen en neemt je klacht in behandeling door een onafhankelijk onderzoek te starten. Zij zal proberen je klacht op korte termijn, uiterlijk binnen 6 weken na indienen klacht, en naar tevredenheid op te lossen. Deze kan je ook adviseren over het indienen en formuleren van een klacht. Uiteraard is deze service kosteloos.

Mochten wij de klacht uiteindelijk niet naar tevredenheid kunnen oplossen, kun je een klacht indienen bij De Geschillencommissie Zorg. Voor meer informatie kun je contact opnemen met de klachtenfunctionaris. Meer informatie vind je in ons klachtenreglement.

Wij helpen je graag verder.