Fijn dat je met een goed gevoel terugkijkt op je ervaring met Prescan. Wil je deze ervaring ook met de rest van Nederland delen? Laat dan een review achter.
‘Het is telkens weer een warm bad waar je terecht komt in een sfeervolle omgeving. Goed eten en drinken en uiterst deskundig, lieve en behulpzame medewerkers. Het is mijn vijfde keer en ik zal het zeker blijven herhalen.’ Cliënt Prescan
Heb je suggesties ter verbetering van onze producten of dienstverlening? We zouden het fijn vinden als je deze met ons deelt! De ontvangen feedback wordt indien nodig besproken met de betrokken medewerkers en/of de manager op locatie. Dankzij deze informatie kunnen wij onze dienstverlening blijven verbeteren. We zien tips van cliënten dan ook als leerzame feedback.
‘Ik heb eerder een negatieve beoordeling achter gelaten, maar dit is keurig opgelost. Ben erg tevreden met de aangeboden oplossing!’ Cliënt Prescan
Ondanks alle inspanningen van onze medewerkers en artsen kan het voorkomen dat je niet tevreden bent over de gang van zaken. Dit kan betrekking hebben op onze medische dienstverlening, de aanwezige voorzieningen, onze organisatie en werkwijze of het contact met de medewerkers van Prescan. Wij zijn hier graag van op de hoogte, zodat we je klacht kunnen bespreken en indien nodig een oplossing kunnen bieden. Een klacht kun je in eerste instantie melden bij onze cliëntenservice via feedback@prescan.nl.
Indien het bespreken van je klacht naar je mening geen of onvoldoende resultaat oplevert, kun je een klacht indienen door te mailen naar klachten@prescan.nl. De klachtenfunctionaris neemt je klacht in behandeling en zal binnen 10 werkdagen ontvangstbevestiging sturen en neemt je klacht in behandeling door een onafhankelijk onderzoek te starten. Zij zal proberen je klacht op korte termijn, uiterlijk binnen 6 weken na indienen klacht, en naar tevredenheid op te lossen. Deze kan je ook adviseren over het indienen en formuleren van een klacht. Uiteraard is deze service kosteloos.
Mochten wij de klacht uiteindelijk niet naar tevredenheid kunnen oplossen, kun je een klacht indienen bij De Geschillencommissie Zorg. Voor meer informatie kun je contact opnemen met de klachtenfunctionaris. Meer informatie vind je in ons klachtenreglement.