Home Klantervaringen overzicht

Dit is waarom klanten voor ons kiezen.

 
‘Als ik niet naar Prescan was gegaan, had ik nooit geweten wat ik nu weet.’
- Esther Hendriksma
9.3 is het gemiddelde cijfer waarmee onze klanten ons beoordelen.
C. Jansen
Je voelt je niet goed en bent al maanden aan het dokteren. Om onzekerheden weg te nemen hebben we besloten via prescan eventuele onzekerheden weg te…
Lees de volledige feedback
Monique verleijsen
Mijn man en ik zijn samen in ahaus geweest voor scan ,hart onderzoek en uitgebreid lab Werd fijn verwelkomd aardige Bali medewerkster voor de…
Lees de volledige feedback
I. v. Rooijen
Professionele organisatie, prettige persoonlijke begeleiding en betrokkenheid. Strakke planning van de afspraken achter elkaar. Prettige, luxueuze…
Lees de volledige feedback
kitty
Als je financiën het toelaten, prescan boeken als je in Nederland niet verder komt. Prima geholpen in Rheine, aardige zusters en dokters. En plus…
Lees de volledige feedback
Anne Dorlandt
Na toevallige ontdekking via bevolkingsonderzoek DCIS geconstateerd, toen wilde ik ook de rest weten. Wachten en nog eens wachten op een afspraak in…
Lees de volledige feedback
Grace Marlin
Staat boven beschreven.
Robbert de Vries
Waren een uur te vroeg maar werden meteen geholpen, geen lange wachttijd tussen onderdelen. Vriendelijk personeel
Ahaus
De uitleg van de arts die de beelden heeft laten zien hoe het gesteld is met mij. Het is vertaald door een begeleider wat er aan de hand is. Wat ik…
Lees de volledige feedback
Simon Bijman
Zeer positieve ervaring met Prescan. Ervaren en prettig personeel. In Oberhausen en Rheine zeer goed geholpen. Met Nederlandse begeleiding. Keurig…
Lees de volledige feedback
Ook je ervaring delen?

We hopen dat je met een fijn gevoel terugkijkt op je onderzoek bij Prescan. We horen graag hoe je deze dag hebt ervaren. Dankzij deze informatie kunnen wij onze dienstverlening blijven verbeteren.

Feedback of klacht?

Heb je na aanleiding van je onderzoek feedback of een klacht? Elke vorm van feedback is waardevol voor ons en kunnen wij gebruiken om onze dienstverlening continu te verbeteren.

Lees meer

Wij helpen je graag verder.
Ik wil graag mailen
Ik wil graag WhatsAppen Ma. t/m vr. van 8:30 tot 17:30
Ik wil graag iemand spreken Ma. t/m vr. van 8:30 tot 17:30