Home Klantervaringen overzicht

Dit is waarom klanten voor ons kiezen.

 
‘Wat is mijn horizon? Ik wil het weten. Als je weet wat er loos is, kun je maatregelen nemen.'
- Koop Lenstra
9.3 is het gemiddelde cijfer waarmee onze klanten ons beoordelen.
Anoniem
Vaak uitgesteld omdat er een serieus prijskaartje aan hangt. Met de gedachte, we geven overal geld aan uit maar niet aan onze gezondheid toch een…
Lees de volledige feedback
Smirk
Nette behandeling in de avonduren. Kwam aan tegen etenstijd, broodjes waren op en verder veel lege schaaltjes, bij eerdere bezoeken was dit beter…
Lees de volledige feedback
Anna
Dit maal in Dusseldorf,erg goed bevallen. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Alles liep soepel in elkaar over. Zou alleen bij de rontgeloog iets…
Lees de volledige feedback
CJ
Door de bodyscan en het uitgebreide laboratorium onderzoek is er een afwijking ontdekt die op de duur tot ernstige problemen kan leiden en dodelijk…
Lees de volledige feedback
Kenny
Erg blij met deze preventieve scan van Prescan. Ook de nazorg is uitmuntend te noemen. Diverse adviezen ontvangen die ik zal moeten opvolgen.…
Lees de volledige feedback
Patrick H.
Vanaf intake tot onderzoek, van ontvangst tot uitleg; alles klopt. Het gemiddelde cijfer van 9.3 is écht verdiend en geeft een goede weergave van de…
Lees de volledige feedback
Mark d'Angremond
Je wordt fantastisch begeleid in het voor traject en gedurende de daadwerkelijke onderzoeken.
Neville Warmink
Sinds mijn 44ste ga ik naar Prescan. Intussen ben ik drie keer geweest. Gezien het feit dat ik over een paar maanden de 50 aan tik, heb ik besloten…
Lees de volledige feedback
Gert Van Bergen
Fijne en correcte club mensen die met jou welzijn is begaan.
Ook je ervaring delen?

We hopen dat je met een fijn gevoel terugkijkt op je onderzoek bij Prescan. We horen graag hoe je deze dag hebt ervaren. Dankzij deze informatie kunnen wij onze dienstverlening blijven verbeteren.

Feedback of klacht?

Heb je na aanleiding van je onderzoek feedback of een klacht? Elke vorm van feedback is waardevol voor ons en kunnen wij gebruiken om onze dienstverlening continu te verbeteren.

Lees meer

Wij helpen je graag verder.