Cliëntenservice

Iets niet duidelijk? Onze cliëntenservice kan het ongetwijfeld oplossen.

Zijn er vragen naar aanleiding van een afspraak of onderzoek, dan kun je contact opnemen met de cliëntenservice van Prescan via 074 255 9 255 of via ons contactformulier. Zij kunnen vrijwel alle vragen beantwoorden en je van advies voorzien. 

Vertaling aanvragen

Prescan biedt de mogelijkheid om uitslagen van onderzoeken die je onlangs hebt laten verrichten te vertalen. Je kunt de gehele rapportage, of de samenvatting van de bevindingen van de arts laten vertalen. Standaard worden de vertalingen per e-mail toegestuurd. Indien gewenst kunnen we de documenten ook per post verzenden.

Bestel een vertaling eenvoudig online »  
 

CD met onderzoeksbeelden

Wil je een extra CD met onderzoeksbeelden ontvangen, dan is het mogelijk bij ons een kopie aan te vragen. Hiervoor worden extra kosten in rekening gebracht. We adviseren je om even contact op te nemen met onze cliëntenservice via 074 255 9 255 of ons contactformulier.

Veel gestelde vragen

In de loop der jaren worden vragen wel eens vaker gesteld. Daar hebben we gelukkig over nagedacht, we hebben een overzicht met veelgestelde vragen beschikbaar gesteld. Mocht jouw vraag er niet tussen staan, neem dan even contact met ons op. 

Bekijk de veel gestelde vragen hier »
 

Klachtenprocedure

We vinden het 't allerbelangrijkst dat iedereen tevreden is over onze dienstverlening. Wij streven ernaar het gehele dienstverleningstraject zo zorgvuldig en prettig mogelijk te laten verlopen. Ondanks alle inspanningen van onze medewerkers en artsen kan het voorkomen dat je verbeterpunten hebt voor onze organisatie, of niet tevreden bent over de gang van zaken. Prescan kent hiervoor een klachtenprocedure. 

Lees meer over de klachtenprocedure »

Service

Een handig overzicht van belangrijke pagina's

Vertalingen

Vaak zijn de rapportages van onze onderzoeken in het Duits. Daarom is een vertaling soms makkelijk. Van het hele rapport, of alleen een samenvatting.

Lees verder

Klachtenprocedure

Ondanks alle inspanningen van onze medewerkers en artsen kan het voorkomen dat je verbeterpunten wilt melden voor onze organisatie, of niet tevreden bent over de gang van zaken.

Lees verder

Een goede voorbereiding is het halve werk

Het is belangrijk jezelf goed te laten voorlichten over preventief medisch onderzoek, zoals de Total Body Scan. Weten wat de beperkingen, of de voor- en nadelen zijn van bepaalde onderzoeks- methodes voorkomt een verkeerde verwachting.

Vragen?

Velden met een * zijn verplicht

Op deze pagina

    Hulp nodig?

    074 - 255 9 255
    Stel een vraag